Wyniki rozdania! "Kostuszka" Carli Mori


Bardzo dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu. Cieszę się, że czytujecie również grozę i zainteresowała Was ta wspaniała książka, którą jest "Kostuszka". Osobiście uwielbiam :)

Losowanie przebiegło dokładnie w taki sam sposób, jak poprzednie. Internetowa maszynka losująca, moja papuga wspierająca kliknięcia i Małżonek - postać najważniejsza, bo to właśnie On ogłasza "stop!" i tym samym ma chyba decydujący głos w losowaniu.


Oczywiście w razie wątpliwości wszystko zostało zarejestrowane na filmiku.

And the WINNER is:

Tym razem zwyciężyła Aneta Królak. Gratuluję ja, Małżonek i całe moje domowe zoo w postaci kota i papugi :) Oczywiście bardzo proszę o adres do wysyłki.

Kolejne rozdanie pojawi się w weekend i do wygrania będą tym razem 3 książki. Warunki pozostaną właściwie identyczne, oprócz dat. Do wygrania będą książki:

"19 dołków, czyli jak ukraść spółkę" - Adam Guz

"Grzech ojca" - Daniel Radziejewski
"Strefa komfortu" - Ludwik Wolta

A może chcecie jakiś bardziej kreatywny konkurs?
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.