Rozdanie! - pakiet trzech książek do zgarnięcia


Mam poślizg z publikacją tego rozdania, ale niestety jestem chora i wcześniej nie dałam rady. W każdym razie, oto przed Wami kolejne rozdanie, w którym możecie wygrać 3 książki :) Szczególnie upodobałam sobie "19 dołków", oraz "Grzech ojca".

Zasady są prawie takie same, jak poprzednio. W skrócie najważniejszym warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie się do rozdania. Można to zrobić tutaj, lub na Facebooku. Będzie fajnie, jeśli informację o rozdaniu przekażecie dalej na blogu, FB lub IG. Oczywiście zapraszam Was do pozostania ze mną na blogu, Instagramie, Facebooku, Google+, ale nie ma takiego wymogu, żeby móc wziąć udział w tym konkursie. Poniżej znajdziecie szczegółowy regulamin, ale bez obaw, nie ma w nim żadnych haczyków :)

  REGULAMIN ROZDANIA 
  1. Rozdanie zorganizowane jest przez Rosa Czyta i właścicielka bloga jest fundatorem nagrody.
  2. Do wygrania jest pakiet trzech książek o tytułach: "19 dołków, czyli jak ukraść spółkę" - Adam Guz, "Grzech ojca" - Daniel Radziejewski, "Strefa komfortu" - Ludwik Wolta.
  3. Rozdanie trwa od 04.12.2017 do 17.12.2017.
  4. Koszty wysyłki na terenie Polski pokrywa organizator. Jeżeli wysyłka jest za granicę to koszta wysyłki pokrywa Zwycięzca.
  5. Zgłoszenia należy dokonać w komentarzu do tego posta lub na fanpage Rosa Czyta lub na Instagramie Rosa Czyta pod postem rozdaniowym.
  6. Spośród nadesłanych zgłoszeń wylosowana zostanie 1 (słownie: jedna) osoba, które otrzyma nagrodę.
  7. Jedna osoba może zgłosić się tylko raz.
  8. W ciągu 3 dni od zakończenia rozdania (czyli 18-20.12.2017) zostaną ogłoszone wyniki w oddzielnej notce na blogu: https://rosaczyta.blogspot.com, która zostanie opublikowana w mediach społecznościowych.
  9. Zwycięzca powinien w ciągu 3 dni, od ogłoszenia wyników, przesłać mi na e-mail: rosaczyta@gmail.com, adres, pod który ma zostać wysłana nagroda.
  10. Jeżeli nie otrzymam w wyznaczonym terminie maila od zwycięzcy, wówczas nagroda przejdzie na inną osobę, którą wylosuję spośród pozostałych (niezwycięskich) zgłoszeń w taki sam sposób, jak pierwszego zwycięzcę.
  11. Zastrzegam również prawo do wydłużenia czasu rozdania, jeżeli będzie taka konieczność z przyczyn niezależnych ode mnie.

Czekam na Wasze zgłoszenia! :)
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.