Wyniki konkursu urodzinowego!


Na początku chciałabym wszystkim bardzo serdecznie podziękować za wszystkie życzenia, w każdej formie. Sprawiliście mi moc radości swoją twórczością. Dziękuję też tym, którzy nie brali udziału w konkursie, ale przesyłali mi życzenia w prywatnych wiadomościach, to było piękne i niezwykle budujące doświadczenie dla mnie. Nie sądziłam bowiem, że aż tak wiele osób tak ciepło o mnie myśli.

Co najważniejsze dzisiaj dla większości uczestników to wyniki. Wybranie zwycięzcy było nie lada wyzwaniem dla mnie :)

Zwyciężczynią konkursu zostaje Dominika Łukaszyk, za rysunek, którego zdjęcie otrzymałam (zamieszczony poniżej). Rozczulił mnie i rozradował jednocześnie :)



Nie mogłabym nie przyznać nagród niespodzianek. Powędrują do dwóch osób, będą to:
  1. Mariola Zofia Laura Marszałek (za wspaniałe życzenia i za odwagę, że nagrała samą siebie, bo ja osobiście mam wielką tremę przed wystąpieniami publicznymi)
  2. Agnieszka Drygiel (za wspaniałe życzenia, które rozłożyły mnie na łopatki)

Bardzo chciałabym nagrodzić wszystkich, ale niestety nie dam rady. Dlatego już dziś zapraszam Was na 3 rozdania, które odbędą się w najbliższych tygodniach. Zgłaszać będzie się można tutaj na blogu lub na facebooku.

Pierwsze rozdanie rusza już jutro, a do wygrania będzie "Obsesja" Katarzyny Bereniki Miszczuk :) W kolejnych przewiduję równie kuszące, bądź nawet bardziej kuszące nagrody. Także śledźcie, co się tutaj będzie działo!

Jeszcze raz dziękuję i oczywiście gratuluję zwycięzcom! :*
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.