Book Tour "1000 kropel" - drogowskazy Małgorzaty Rosickiej

Book Tour miałam ogłosić w poprzednim tygodniu, jednak nie pozwoliły mi na to różne obowiązki. Zapędzona i wciąż w biegu nie miałam, kiedy nawet odpisywać na komentarze lub czytać. Powoli wszystko się uspokaja, ale jeszcze przede mną intensywny wrzesień.

O książce Małgorzaty Rosickiej pisałam pod koniec czerwca <klik>. Autorka udostępniła mi egzemplarz książki do zorganizowania Book Toura za co bardzo dziękuję, a Was zachęcam do wzięcia udziału. Książeczka liczy sobie niewiele stron, zaledwie 86, nie moralizuje, nie zmusza do wielkich zmian, czy wywrócenia dotychczasowego życia do góry nogami. "1000 kropel" to drogowskazy do odnalezienia się w sobie i oddychania pełną piersią. Pani Małgorzacie bardzo zależy na Waszej opinii i również pytaniach, wskazówkach, które pozwolą Jej się dalej rozwijać i pisać kolejne książki. Dlatego zachęcam gorąco, bo przecież nie możemy zawieźć Autorki, prawda?


Poniżej kilka zdjęć z wieczoru autorskiego z Panią Małgorzatą Rosicką, oraz zasady uczestnictwa w Book Tour :)


Zasady uczestnictwa w Book Tour:
  1. Organizatorem Book Tour 1000 kropel jest właścicielka niniejszego bloga, Sandra Rosa.
  2. Maksymalna liczba uczestników mogących się zgłosić to 20 osób, liczy się kolejność zgłoszeń.
  3. Book Tour trwa do momentu, kiedy książka powróci do mnie.
  4. W Book Tourze może wziąć każdy, kto ma jakieś miejsce w internecie, gdzie będzie mógł przedstawić chociaż krótką opinię o książce. To oznacza, że w grę wchodzą: blogi, profile na fb, profile na google+, profile na instagramie, profile na lubimyczytać, oraz na innych portalach książkowych. Profil może być prywatny.
  5. Wysyłka możliwa jest wyłącznie na terenie Polski, co ogranicza możliwość zgłoszenia się do osób posiadających adres korespondencyjny na terenie Polski.
  6. Aby wziąć udział należy się zgłosić w komentarzu do tego posta, oraz wysłać do mnie e-mail (rosaczyta@gmail.com) ze swoim adresem do wysyłki książki, oraz swojego miejsca, gdzie opublikuje opinię. W tytule maila proszę o wpisanie "Book Tour - 1000 kropel".
  7. Uczestnik zabawy jest zobowiązany do opublikowania poniższego bannerka wraz z linkiem do tego posta, na swoim blogu, facebooku, instagramie, lub w innym portalu (jeżeli nie ma takiej możliwości z jakichkolwiek przyczyn to proszę napiszcie mi o tym w mailu z informacją, co jest powodem).


  8. Każdy uczestnik ma 10 dni na przeczytanie książki i przesłanie do kolejnego uczestnika. W tym celu zgłasza się do mnie po otrzymaniu książki, a ja przekażę kolejny adres wysyłki.
  9. Książkę wysyłamy poleconym priorytetowym, żeby można ją było łatwo śledzić.
  10. Zastrzegam sobie prawo do opublikowania fragmentów opinii napisanych przez uczestników na moim blogu. Oczywiście taki fragment będzie oznaczony i podlinkowany do miejsca, gdzie ją umieściliście.
  11. W książce można zaznaczać fragmenty i pisać komentarze na marginesie. Proszę jednak o nie zaginanie stron i szanowanie książki.
  12. Każda kolejna osoba otrzymująca książkę powinna się wpisać na jej początku, czyli stronie tytułowej, gdzie znajduje się informacja, że książka jest z Book Tour.
  13. Wewnątrz książki na tylnej okładce będzie przymocowana koperta, do której możecie włożyć karteczkę z pytaniem, lub inną informacją dla Autorki książki.
  14. Na koniec książka, wraz z tymi karteczkami zostanie przekazana Autorce.
  15. Zgłaszając się do Book Tour akceptujecie wszystkie powyższe warunki, oraz zgadzacie na przetwarzanie Waszych danych osobowych na potrzeby tej zabawy.
Oczywiście będzie mi bardzo miło jeśli zostaniecie publicznymi obserwatorami mojego bloga, polubicie mnie na facebooku, dołączycie do mnie na google+ i instagramie. Nie jest to obowiązkowe, żeby móc wziąć udział w zabawie.

Zapraszam Was serdecznie do wspólnego czytania i czekam na Wasze zgłoszenia :) W razie jakichkolwiek pytań piszcie na rosaczyta@gmail.com.
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.