"Wpływ" Bruna Kadyny wreszcie zostanie wydany! - zapowiedź


Z radością i dumą prezentuję Wam okładkę książki Bruna Kadyny, pt. "Wpływ", która dość długo oczekiwała na odważnego wydawcę. Jak zapewne wiecie, mocno kibicowałam Brunowi, wspierałam, jak tylko mogłam, bo uważam, że Jego twórczość ma w sobie głębię, której może Mu pozazdrościć wielu.

Sam "Wpływ" to książka, która nie jest łatwa w odbiorze. Jednak wymagająca dla czytelnika, pozostawia w nim swoje piętno i jakiś głód, by sięgnąć po więcej.

Więcej o książce możecie przeczytać w mojej opinii z zeszłego roku tutaj: <klik>.

Mam przyjemność poinformować Was, że książka będzie miała swoją premierę 23. marca!

Zachęcam Was również do zapoznania się z opowiadaniami Autora, które można przeczytać lub posłuchać tutaj: <klik>. Osobiście uważam, że te krótkie formy są równie wyśmienite.

Tytuł:                    Wpływ
Autor:                   Bruno Kadyna
Wydawnictwo:      Bibliotekarium.pl
Seria wydawnicza: Rubieże rzeczywistości
Liczba stron:          252
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.