Ogłaszam pierwszy konkurs na moim blogu! Do wygrania książki Elżbiety Cherezińskiej.



Biorę udział w wyzwaniu czytelniczym, które uważam, za bardzo ważne. Chodzi o "Czytam, bo polskie", zorganizowane na blogu "Poligon domowy". Dlaczego jest ważne? Dlatego, że warto wspierać to, co rodzime, a szczególnie naszych autorów. Nie wiem czy sobie zdajecie sprawę z tego, że autorzy piszący w naszym języku nie mają lekkiego startu, bo język polski nie jest językiem powszechnie używanym na świecie, jak na przykład angielski. W świecie mogą zaistnieć dopiero, jeśli odniosą sukces. No chyba, że zainwestują w przekłady swoich książek z własnej kieszeni. Jednak nie o tym chciałam.
Mamy luty, w wyzwaniu, o którym wspomniałam na początku w tym miesiącu przypada Bonus za czytanie książek autorów o nazwiskach na C lub Ć. Niektórzy z Was wiedzą, że pałam miłością do książek Elżbiety Cherezińskiej i w związku z tym platonicznym uczuciem postanowiłam zrobić dla Was konkurs. Do wygrania będą dla Was 3 książki właśnie tej Autorki, co więcej będziecie mogli wybrać sobie konkretną pozycję z Jej dorobku. Poniżej zasady konkursu.

Regulamin konkursu:
  1. Konkurs zorganizowany jest przez Rosa Czyta i właścicielka bloga jest fundatorem nagród.
  2. Do wygrania są 3 (słownie: trzy) książki z dorobku Elżbiety Cherezińskiej. Każdy uczestnik może wygrać tylko jedną książkę.
  3. Konkurs trwa od 2.02.2017 do 17.02.2017.
  4. Aby wziąć udział w konkursie należy udostępnić poniższy banner na swoim blogu z linkiem do strony z konkursem. Jeżeli nie prowadzisz bloga to możesz po prostu udostępnić ten post na swoim Facebooku. (W przypadku innych mediów społecznościowych proszę o kontakt na e-mail: rosaczyta@gmail.com)


  5. Zadanie konkursowe brzmi:
    Zachęć mnie do przeczytania wartościowej, według Ciebie, książki polskiego autora. Możesz napisać maksymalnie 5 zdań na temat tej książki. Nie ma znaczenia mój gust czytelniczy, znaczenie ma wyłącznie Twoja subiektywna ocena, z której wynika, że właśnie tą, a nie inną książkę powinnam obowiązkowo przeczytać.
  6. Zgłoszenia należy dokonać w komentarzu do tego posta.
  7. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybiorę 3, które przekonają mnie do konkretnych pozycji, będą to zgłoszenia zwycięskie.
  8. W ciągu 2 dni od zakończenia konkursu (czyli 18-19.02.2017) zostaną ogłoszone wyniki w oddzielnej notce na blogu: https://rosaczyta.blogspot.com .
  9. Osoby, które zwyciężą powinny w ciągu 3 dni, od ogłoszenia wyników, przesłać mi na e-mail: rosaczyta@gmail.com, informację o wybranej książce z dorobku Elżbiety Cherezińskiej, oraz adres, pod który ma zostać wysłana.
  10. Zastrzegam, że jeżeli wybrana pozycja z dorobku Elżbiety Cherezińskiej będzie niedostępna w księgarniach, wówczas skontaktuję się z daną osobą w celu ustalenia innej publikacji tej Autorki, jako nagrody.
  11. Jeżeli nie otrzymam w wyznaczonym terminie maila od zwycięzcy, wówczas nagroda przejdzie na inną osobę, którą wybiorę spośród pozostałych (niezwycięskich) zgłoszeń w taki sam sposób, jak pierwszych zwycięzców.
  12. Zastrzegam również prawo do wydłużenia czasu konkursu, jeżeli będzie taka konieczność z przyczyn niezależnych ode mnie.

Dodatkowo bardzo proszę, aby każde zgłoszenie w komentarzach do poniższego posta miało strukturę:
ZGŁOSZENIE
Odpowiedź
Autor
Tytuł
Link do bloga, lub profilu fb, gdzie został zamieszczony link.

Przykładowe zgłoszenie:

ZGŁOSZENIE

Książka opowiada o zmaganiach kakadu żółtoczubych z lokalną społecznością kangurów w Australii. Niezwykły obraz ...

Genowefa Rombke
"Kakadu kontra kangury"

https://rosaczyta.blogspot.com


W zasadach konkursu nie ma konieczności zostania obserwatorem mojego bloga, lub fanpage Rosa Czyta, jednak będzie mi bardzo miło, jeżeli zostaniecie ze mną na dłużej i będę mogła z Wami dzielić się ulubionymi książkami, mniej lubianymi również, rozmawiając na ich temat.
Oczywiście książki, do których mnie zachęcicie zostaną przeze mnie przeczytane i zrecenzowane na tym blogu, chociaż nie mogę obiecać, jak szybko to się stanie. 

W razie pytań kontaktujcie się ze mną przez e-mail. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy!
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.