Wyniki rozdania promującego z "Metalową Dolną" Bruna Kadyny


Na początek bardzo wszystkich przepraszam, że dopiero dziś ogłaszam wyniki. Co prawda wystąpiły pewne nieoczekiwane warunki w moim życiu, jednak i tak bardzo Was przepraszam.


  Zwycięzcami rozdania okazały się osoby, którym przypisałam numery:  
  • 15 - Małgorzata J. (zgłoszenie na facebooku)
  • 8 - Justyna W.-M. (zgłoszenie na blogu)
  • 7 - Maya K. (zgłoszenie na blogu)
  • 17 - Paulina W. (zgłoszenie na facebooku)

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie mi e-mailem informacji dla kogo ma być dedykacja od Autora książki, oraz adresu do wysyłki. Podane w mailu informacje zostaną wykorzystane wyłącznie w celu przesłania wygranej książki.

Dodatkowo bardzo gorąco chcę podziękować wszystkim zaangażowanym. Nasza akcja powoli zaczyna dawać rezultaty, co z tego ostatecznie wyniknie jeszcze nie wiemy, ale działamy dalej. Z pewnością o sukcesach będę informowała Was tutaj na blogu.

* Oczywiście w razie wątpliwości, losowanie zostało nagrane i istnieje możliwość udostępnienia tego nagrania w celu weryfikacji. W razie wątpliwości proszę o kontakt drogą mailową.

A już niebawem chciałabym Wam rozdać jeszcze inne książki ;) Na jaki gatunek macie ochotę? 
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.