WYNIKI KONKURSU - "Powiedz mi, co Cię przeraża?"


Naprawdę przy poprzednim konkursie sądziłam, że miałam twardy orzech do zgryzienia. Ja nie należę do osób mocno niezdecydowanych, ani wybrednych, ale teraz też mi daliście popalić, swoimi zgłoszeniami. Mnóstwo przerażających rzeczy i wybrałam, UWAGA, 5 zgłoszeń.

Przede wszystkim, jako organizator mogę, i chyba nikt nie będzie miał nic przeciwko, więc rozszerzam pulę nagród o 3 dodatkowe, które zostaną ufundowane przeze mnie. Poniżej wyniki :)


  1. "Zabij mnie, tato", z imienną dedykacją dla Zwycięzcy, otrzyma Książkoholik z powołania.
    "Należę do osób, które nie boją się praktycznie niczego, pająki, węże, duchy, demony, krew i flaki to coś co mnie nie rusza (no może pająki, ale one mnie obrzydzają a nie straszą). Jest jednak jedna rzecz, której boję się bardziej niż czegokolwiek innego, a jest nią człowiek. Jest on najbardziej bezwzględną i przerażającą istotą na ziemi. Brutalne napaści i gwałty kobiet i dzieci, pobicia, zabójstwa, okaleczenia, znęcanie się zarówno fizyczne jak i psychiczne, tych wszystkich rzeczy nie robi żadne zwierzę tylko człowiek. Zwierzęta atakują i zabijają z dwóch powodów: albo są głodne, albo chore, człowiek natomiast często robi to dla swoich chorych rządź i dla czystej, brutalnej przyjemności."
  2. Audiobooka "Słoneczna Dolina", otrzyma Agnieszka Kamińska.
    "Najbardziej przeraziło mnie kiedyś zgubienie młodszej córki na placu zabaw. Starsza córka zjeżdżała na zjeżdżalni, młodsza siedziała w piaskownicy, a ja w połowie drogi między nimi pilnowałam, zerkając na zmianę to na jedną to na drugą. I nagle przenosząc wzrok ze zjeżdżalni na piaskownicę stwierdziłam, że piaskownica jest pusta. W ułamku sekundy zdążyłam pomyśleć, że córka nie chodzi, oprócz nas nikogo nie ma na placu, co powiem mężowi i że policja nie uwierzy, że na prawdę pilnowałam córek. Bliska zawału zbliżałam się do pustej piaskownicy i odkryłam córkę leżącą w środku przy samej ściance gmerającą w piachu."
  3. E-booka  "Słoneczna Dolina" lub "Zabij mnie, tato", otrzyma Grzegorz Winetou.
    "Obudziłem się - w ciasnym, ciemnym,dusznym, miejscu.
    Pulsujący, tępy ból głowy zagłusza pełnię percepcji, jednak błyskawicznie dociera do mnie świadomość koszmaru, który przypadł mi w udziale - zostałem żywcem pogrzebany. Natychmiastowy rozbłysk
    świadomości wywołujący wszechogarniającą mieszankę bezgranicznego szaleństwa, zwierzęcej paniki i rozpaczy, uderza z całą mocą nadaną adrenalinie prosto w serce, zatrzymując je wpół taktu. Ostatnim, co przebija się do otępiałego mózgu to myśl: "to koniec" i... sykliwy, przerażający głos: "O nie, to dopiero początek!"
    W tym samym momencie obudziłem się -w ciasnym, ciemnym, dusznym miejscu..."
  4. Zakładkę do książek, ręcznie wykonaną przeze mnie, otrzyma Krzysztof Hawryszczyszyn.
    "Pewnego dnia z polecenia rodziców musiałem pójść do piwnicy by uzupełnić wsad do pieca CO, a w pewnym momencie gdy byłem obrócony tyłem do pieca poczułem na swojej lewej nodze uścisk rękawicy z ostrzami zamiast palców. Gdy się odwróciłem ujrzałem makabryczną, pomarszczoną twarz Freddy'ego Kruegera z tym jego wywołującym przerażenie uśmieszkiem. Do tej pory nie wiem jak udało mi się uwolnić z jego uścisku. Wielokrotnie próbowałem go pokonać w cyklicznych snach - bez skutku - każdej nocy czułem się jak nastoletni Johnny Depp w roli ofiary psychopaty w pierwszym filmie z tego cyklu. Dopiero po kilku latach udało mi się sprowadzić Freddy'ego do świata realnego i w podstępny sposób go zgładzić. Od tamtej pory wreszcie śpię spokojnie i nie mam problemów z zasypianiem, a jak ?, nie zdradzę bo to moja słodka tajemnica."
  5.  Zakładkę do książek, ręcznie wykonaną przeze mnie, otrzyma Sylwia Waligóra."Doznaję niemal fizycznego paraliżu i szczękościsku, włosy mi się jeżą, a skóra przypomina gruboziarnisty papier ścierny, gdy słyszę dźwięk borowania zębów!!! Mam tak głęboko zakorzenioną traumę z dzieciństwa, połączoną ze wstrętem do wkładania zagumowanych palców dentysty do ust, iż szerokim łukiem omijam gabinety stomatologiczne! "  
Nie było mi łatwo wybrać zwycięzców, dlatego też zdecydowałam się przyznać więcej nagród. Uważam, że naprawdę człowiek jest najbardziej przerażający, od lat powtarzam, że nie boję się zjaw, zmarłych, tylko żywych, bo to oni mogą mnie skrzywdzić. To właśnie człowiek wywołuje wojny, to człowiek czyni największe zło.

Nie mam własnych dzieci, ale zgubienie dziecka domyślam się, że może przyprawić o zawał. Nie jestem w stanie sobie wyobrażać, jak można się czuć w takiej chwili, to mnie przerasta.

Miewam wiele różnych koszmarów, ale tak naprawdę nie koszmary są najgorsze. Mam taką przypadłość, o której już wspominałam przy jakiejś okazji, że budzę się w środku nocy, otwieram oczy, mam pełną świadomość, ale nie mogę się ruszyć, nic powiedzieć. Ciało się jeszcze nie wybudziło, nie włączyło. Obecnie już przywykłam do tego, bo potrafi się mi przydarzyć kilka razy podczas jednej nocy, ale sami pomyślcie, co byście czuli w takiej sytuacji... sytuacji jak z wielu horrorów!

Dentystów boję się niezmiennie od dzieciństwa. Borowanie to najgorsze, co może mi się przytrafić, a dodatkowo mam dość niski próg bólu, jeśli chodzi o zęby. Zwykle samo umówienie wizyty to są już dla mnie niezłe katusze.

A pamiętacie czego jeszcze się boję? ;) Było na blogu ;)

Wszystkim bardzo dziękuję za zgłoszenia i gratuluję Zwycięzcom! Przypominam, że musicie mi wysłać maila z danymi do wysyłki. Dodatkowo poproszę Grzegorza Winetou o informację, którego e-booka chce otrzymać.

Nagrody zostały ufundowane przez Autora - Stefana Dardę, Księgarnię - Skarbnica, oraz przeze mnie.

A jeszcze w tym tygodniu pojawi się kolejny konkurs! Także śledźcie, żeby nie przegapić! :)
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.