KONKURS, do wygrania powieść grozy Stefana Dardy - "Zabij mnie, tato", oraz audiobook "Słoneczna Dolina"

Mogliście się już zorientować, że od jakiegoś czasu bardzo polubiłam powieści Stefana Dardy. Sięgam po nie zachłannie i rozkoszuję się świetnie napisanymi powieściami grozy, w których Autor nie zapomina o klimacie, dobrych portretach psychologicznych barwnych postaci i najważniejsze o wątku grozy. Książki te pochłaniam zapominając o całym świecie, nie orientując się w czasie i przestrzeni. Normalnie znikam na kilka godzin i czuję się ogromnie sfrustrowana, gdy muszę się oderwać od lektury. Darda ma świetny styl i warsztat, pisze raczej w klasyczne powieści grozy, w których ciągle buduje napięcie. Pozwala czasami czytelnikowi odetchnąć tylko po to, by następnym wydarzeniem wybić emocje wysoko.

Moje recenzje dwóch książek Stefana Dardy znajdziecie tutaj: Stefan Darda

Lubię i chcę się z Wami podzielić tym dobrem :) Stąd zrodził się pomysł na konkurs, w którym do wygrania jest powieść "Zabij mnie, tato" Stefana Dardy, oraz audiobook "Słoneczna Dolina". Powiem więcej, książka"Zabij mnie, tato" to nagroda główna i znajdzie się w niej imienna dedykacja dla zwycięzcy. Audiobook "Słoneczna dolina" stanowi nagrodę dodatkową i została ufundowana przez moją ulubioną księgarnię Skarbnicę. Musicie przyznać, że nagrody są kuszące ;) Przypominam Wam również o wyzwaniu czytelniczym "Czytam, bo polskie" na blogu Poligon domowy, Darda bowiem to nasz Pisarz!

Regulamin konkursu:

  1. Konkurs zorganizowany jest przez Rosa Czyta.
  2. Nagroda główna zostanie ufundowana przez Autora, Stefana Dardę.
  3. Nagroda dodatkowa zostanie ufundowana przez warszawską księgarnię Skarbnica.
  4. Do wygrania, w ramach nagrody głównej, jest 1 (słownie: jedna) książka Stefana Dardy, pt. "Zabij mnie, tato" z imienną dedykacją dla zwycięzcy od Autora.
  5. Nagrodę dodatkową stanowi 1 (słownie: jeden) audiobook książki Stefana Dardy, pt. "Słoneczna Dolina" (czyta Wiktor Zaborowski).
  6. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla osób posiadających adres do wysyłki na terenie Polski.
  7. Konkurs trwa od 4.04.2017 do 18.04.2017.
  8. Aby wziąć udział w konkursie należy udostępnić poniższy banner na swoim blogu z linkiem do strony z konkursem. Jeżeli nie prowadzisz bloga to możesz po prostu udostępnić ten post na swoim Facebooku. (W przypadku innych mediów społecznościowych proszę o kontakt na e-mail: rosaczyta@gmail.com)



  9. Zadanie konkursowe brzmi:
    Co najbardziej Cię przeraża lub przeraziło? Możesz napisać maksymalnie 5 zdań.
  10. Zgłoszenia należy dokonać w komentarzu do tego posta.
  11. Jedna osoba może wygrać tylko jedną nagrodę.
  12. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybiorę dwa, które uznam za najciekawsze lub najbardziej przerażające. Jedno ze zgłoszeń ustanowię zwycięzcą nagrody głównej, drugie natomiast zwycięzcą nagrody dodatkowej, zgodnie z subiektywnym odczuciem w ocenie zgłoszeń.
  13. W ciągu 2 dni od zakończenia konkursu (czyli 19-20.04.2017) zostaną ogłoszone wyniki w oddzielnej notce na blogu: https://rosaczyta.blogspot.com .
  14. Osoby, które zwyciężą powinny w ciągu 3 dni, od ogłoszenia wyników, przesłać mi na e-mail: rosaczyta@gmail.com, informację dla kogo ma być dedykacja, oraz/lub adres, pod który ma zostać wysłana książka/audiobook.
  15. Jeżeli nie otrzymam w wyznaczonym terminie maila od zwycięzcy, wówczas nagroda przejdzie na inną osobę, którą wybiorę spośród pozostałych (niezwycięskich) zgłoszeń w taki sam sposób, jak pierwszych zwycięzców.
  16. Zastrzegam również prawo do wydłużenia czasu konkursu, jeżeli będzie taka konieczność z przyczyn niezależnych ode mnie.
Dodatkowo bardzo proszę, aby każde zgłoszenie w komentarzach do poniższego posta miało strukturę:

ZGŁOSZENIE
Odpowiedź

Link do bloga, lub profilu fb, gdzie został zamieszczony link.


Przykładowe zgłoszenie:

ZGŁOSZENIE
Sardynki w sosie pomidorowym paraliżują mnie strachem, zanim ktoś otworzy puszkę...

https://rosaczyta.blogspot.com


W zasadach konkursu nie ma konieczności zostania obserwatorem mojego bloga, fanpage Rosa Czyta, czy Instagrama Rosa Czyta, jednak będzie mi bardzo miło, jeżeli zostaniecie ze mną na dłużej i będę mogła z Wami dzielić się ulubionymi książkami, mniej lubianymi również, rozmawiając na ich temat.

Poza tym możecie polubić profil Stefana Dardy na Facebooku, oraz Skarbnicy na Facebooku i na Instagramie :)

W razie pytań kontaktujcie się ze mną przez e-mail. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do wspólnej zabawy!
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.