Wyniki rozdania! - pakiet trzech książek


Dziękuję Wam bardzo za tak liczny udział w tym rozdaniu :) 

Chwilowo nie ruszy już kolejne rozdanie, ponieważ zmieniam formę i opublikuję kilka konkursów. Myślę, że pierwszy uda mi się uruchomić zaraz po Świętach Bożego Narodzenia. Konkursów będzie trochę, a warunki uczestnictwa ulegną wyłącznie drobnym zmianom, bo zostaną rozszerzone o jakieś drobne zadanie do wykonania. Mam nadzieję, że również tak licznie będziecie się pojawiać :)

Co więcej, na przyszły rok szykuję konkurs komentarzowy i raz w miesiącu będę wybierała jeden komentarz na blogu, facebooku lub instagramie, który uznam za ciekawy, zabawny, wnoszący coś ciekawego :) Konkursik będzie trwał przez cały rok 2018, a do wygrania będą książki i/lub gadżety książkowe, czy co tam mi wpadnie w oko fajnego :) Zainteresowani?

A teraz ważna chwila, czyli ogłoszenie zwycięzcy tego rozdania!


Losowanie przebiegło dokładnie w ten sam sposób, co poprzednie i siłą dobrego losu był głos Małżonka oznajmiający "stop!". Towarzyszył nam przy tym obrażony kot, kicia właściwie. Stłamszona psychicznie, bo wydało się, że ta cwana bestia, co rano wyciągała od nas 3 śniadania, od każdego z domowników jedno.

Aleksandrze Niemiec serdecznie gratuluję i bardzo proszę o dane do wysyłki na e-mail.

Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję i zapraszam na konkurs po ok. 28. grudnia, a wcześniej do podczytania, co nieco na moim blogu :) Po roku blogowania już trochę tego czytania jest :)
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.