Konkurs - do wygrania "Epidemia" Alex Kavy



Zapowiadane konkursy czas zacząć :)

W tym konkursie do wygrania jest "Epidemia" Alex Kavy <klik> wydana przez wydawnictwo Harper Collins.

Co trzeba zrobić? Przede wszystkim należy się zgłosić pod tym postem, lub pod postem konkursowym na FB, czy Instagramie. Drugim warunkiem uczestnictwa, który pozwoli mi wybrać zwycięzcę jest odpowiedź na pytanie:

"Jaka choroba jest według Ciebie najbardziej przerażająca i dlaczego?"

Odpowiedzi należy udzielić maksymalnie w trzech zdaniach. Co więcej nie musicie skupiać się wyłącznie na chorobach śmiertelnych, czy fizycznych. Macie do dyspozycji pełen wachlarz zjawisk, które można określić chorobą, może być psychiczna, może być zjawiskiem społecznym, a może to już nieistniejąca choroba. Wybiorę odpowiedź, która wyda mi się najciekawsza.

Poniżej znajdziecie krótki regulamin, a ja życzę Wam powodzenia!

  REGULAMIN KONKURS  
  1. Konkurs zorganizowane jest przez Rosa Czyta i właścicielka bloga jest fundatorem nagrody.
  2. Do wygrania jest książka: "Epidemia" - Alex Kava.
  3. Konkurs trwa od 28.12.2017 do 10.01.2018.
  4. Koszty wysyłki na terenie Polski pokrywa organizator. Jeżeli wysyłka jest za granicę to koszty wysyłki pokrywa Zwycięzca.
  5. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie się pod postem i odpowiedź na pytanie konkursowe:  "Jaka choroba jest według Ciebie najbardziej przerażająca i dlaczego?"
  6. Odpowiedzi na pytanie konkursowe należy udzielić w maksymalnie trzech zdaniach. Kolejne zdania nie będą brane pod uwagę przy wyborze zwycięzcy.
  7. Zgłoszenia należy dokonać w komentarzu do tego posta lub na fanpage Rosa Czyta lub na Instagramie Rosa Czyta pod postem konkursowym.
  8. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrana zostanie 1 (słownie: jedna) osoba, które otrzyma nagrodę.
  9. Jedna osoba może zgłosić się tylko raz.
  10. W ciągu 3 dni od zakończenia rozdania (czyli 11-13.01.2018) zostaną ogłoszone wyniki w oddzielnej notce na blogu: https://rosaczyta.blogspot.com, która zostanie opublikowana w mediach społecznościowych.
  11. Zwycięzca powinien w ciągu 3 dni, od ogłoszenia wyników, przesłać mi na e-mail: rosaczyta@gmail.com, adres, pod który ma zostać wysłana nagroda.
  12. Jeżeli nie otrzymam w wyznaczonym terminie maila od zwycięzcy, wówczas nagroda przejdzie na inną osobę, którą wybiorę spośród pozostałych (niezwycięskich) zgłoszeń w taki sam sposób, jak pierwszego zwycięzcę.
  13. Zastrzegam również prawo do wydłużenia czasu rozdania, jeżeli będzie taka konieczność z przyczyn niezależnych ode mnie.

Czekam na Wasze zgłoszenia! :)
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.