Wyniki rozdania "List z przeszłości" Mairi Wilson


Dziękuję wszystkim uczestnikom, zgłosiło się łącznie 85 osób. Bardzo mi się podoba to, że pojawiacie się tak licznie przy rozdaniach. Zastanawiam się, czy nie wolelibyście jakiegoś konkursu? Może coś podpowiecie?


W poniedziałek pojawi się kolejne rozdanie :) Do wygrania tym razem będzie "Dunkierka", której Autorem jest Joshua Levine. Kilka słów o tej książce znajdziecie tutaj <klik>.

A teraz wyniki!
Ponownie wykorzystałam internetową maszynkę losującą, oraz mojego Małżonka, który zastopował ją w wybranym przez siebie momencie :D


Serdecznie gratuluję i bardzo proszę Elżbietę Mikołajczyk-Spychaj o przesłanie mi adresu do wysyłki na e-mail: rosaczyta@gmail.com.

Pamiętajcie! Kolejne rozdanie już w poniedziałek, warunki uczestnictwa będą łudząco podobne :) Zapraszam Was serdecznie!
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.