Wyniki rozdania! - "Dunkierka" Joshua Levine


W końcu wyniki rozdania :) I zaznaczam, że to nadal nie było ostatnie rozdanie! W kolejnym do wygrania będzie "Kostuszka" Carli Mori, a pojawi się jeszcze w tym tygodniu (najprawdopodobniej w sobotę wieczorem), także zaglądajcie, żeby nie przegapić.

Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom tego rozdania. Frekwencja jest dla mnie nadzwyczajna :) 


Wykorzystując internetową maszynkę do losowania i swojego Ślubnego, z małą pomocą mojej papugi, udało się przeprowadzić losowanie wzorowo. Ale wynik zaskoczył nawet mnie :)


Gratuluję serdecznie! Masz ogromne szczęście, zagraj w lotka koniecznie. I zgarnij jakąś mega kumulację, a później pamiętaj o mnie :P

A wszystkich zapraszam do dalszego próbowania swojego szczęścia w kolejnych rozdaniach!
Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.