Wyniki rozdania z "Obsesją" Katarzyny Bereniki Miszczuk


Dziękuję wszystkim uczestnikom, to rozdanie okazało się absolutnym szaleństwem. Zgłosiły się łącznie 133 osoby. Jeszcze w żadnym rozdaniu, ani konkursie nie było u mnie tylu zgłoszeń. I wiecie, co Wam powiem? LUBIĘ TO! 


Wobec tego, że spodobało mi się to rozdawanie książek jeszcze bardziej (zawsze lubiłam innych częstować literaturą) to zapowiadam, że w kolejnych tygodniach takich właśnie rozdań pojawi się jeszcze kilka. Co najmniej przez 6 najbliższych tygodni, w każdym będzie do wygrania inna książka. Już jutro wieczorem będziecie mogli zgłosić się do rozdania z "Listem z przeszłości" Mairi Wilson (wydana przez Wydawnictwo Kobiece). Warunki będą praktycznie identyczne, jak przy "Obsesji", ale oczywiście pełny regulamin pojawi się jutro na blogu.

A teraz to, co dla wszystkich najważniejsze, czyli wyniki losowania!
Przy takiej ilości zgłoszeń nie miałam siły wycinać karteczek, wobec tego posłużyłam się programem internetowym do wylosowania jednej osoby. Wgrałam ręcznie listę wszystkich zgłoszonych osób, a mój Małżonek zakrzyknął "stop" zatrzymując maszynkę. Oczywiście z przebiegu mam nagrany filmik, który może zostać udostępniony w razie potrzeby.


Serdecznie gratuluję Monice Procyszyn, do której wędruje egzemplarz "Obsesji" Katarzyny Bereniki Miszczuk i bardzo proszę, aby na e-mail: rosaczyta@gmail.com przesłała adres do wysyłki, zgodnie z regulaminem.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim i serdecznie zapraszam na kolejne rozdania!

  EDYTOWANY 21.10.2017  

Niestety Monika Procyszyn nie zgłosiła się po nagrodę. W związku z tym, zgodnie z regulaminem przeprowadziłam ponownie losowanie. Zwyciężczynią tym razem została Barbara Danielska :D Gratuluję i proszę o kontakt na maila.

Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.