Wyniki konkursu - "Epidemia", Alex Kavy


Wybaczycie mi kolejne opóźnienie z przedstawieniem wyników? W moim życiu właśnie następują ogromne zmiany, wiele się dzieje i jak widzicie blog chwilowo marnieje. Jednak to nie oznacza, że przestanie istnieć :) Mam wiele nowych planów związanych z blogiem :)

W konkursach ewidentnie mniej chętnie bierzecie udział, niż w rozdaniach i przy tej okazji chciałabym Was zapytać, w jakich konkursach chętniej byście wzięli udział? Śmiało, jako czytelnicy też tworzycie tego bloga :)

A teraz wyniki. Jak to często bywa przy konkursach, miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzców. Przede wszystkim wydrukowałam sobie wszystkie odpowiedzi, bez Waszych imion i nazwisk, czy nicków, żeby zupełnie z boku spojrzeć na odpowiedzi. Moją uwagę przykuło wiele z nich i przyznam, że zgadzam się z prawie wszystkimi. Wybrałam dwie i zdecydowałam, że jedna osoba wygrywa nagrodę główną, a druga otrzyma ode mnie upominek niespodziankę :)



Gratuluję serdecznie i bardzo proszę obie osoby o dane do wysyłki :)

Tak planuję kolejne konkursy :) Od lutego rozpocznie się konkurs komentarzowy, który będzie trwał do końca roku 2018, a nagradzać będę jedną osobę co miesiąc :) Musicie chwilę poczekać, aż domknę wszystkie sprawy, co jest już na dobrej drodze. 

Bardzo mnie cieszy, że zaglądasz na mojego bloga.
Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad, to mnie motywuje i nadaje większy sens temu, co piszę. Chętnie zajrzę też na Twojego bloga, jeśli jakiegoś prowadzisz.